Как DocuWare задава пътя на новото дигитално бъдеще?

DocuWare е водещо решение, което не само помага на фирмите да поемат по пътя на дигиталната трансформация, но и демонстрира ясно ползите от нея  – подобрена производителност, сигурност и скалируемост.

Със значителни подобрения по платформата и разработени нови функционалности, DocuWare 7 се позиционира отново като лидер в управлението на бизнес информация и процеси. A стратегическият фокус продължава да бъде върху облачните услуги, демонстрирано от въвеждането на четвърто поколение cloud архитектура.

Представяме ви 7 причини, поради които DocuWare е точното решение както за малки и средни по-размер фирми, така и за големи корпорации:

  1. Подобрения във възможностите за архивиране и съхранение на документите, които допринасят за по-бързата обработка на потребителски заявки и възможността за изпълнение на по-голям брой по едно и също време.
  2. Измеримо по-бърз интерфейс и надеждна обработка:

 

  1. Подобрения на някои от досегашните функционалности:
    • Извличане на информация: автоматизирано индексиране в началото на процеса за по-прецизна обработка по веригата.
    • DocuWare Forms: нови възможности за добавяне на информация във формулярите, функция за автоматично довършване на думи и фрази при попълване и подобрено валидиране на полета.
    • Експортиране на данни в CSV формат на всички системни нива, за по-голямо улеснение при одит и контрол.
  2. Интелигентно архивиране при интеграция с Outlook, което редуцира вероятността за дублиране при входиране и повишава ефективността на обработката на базите данни.
  3. По-ефективно създаване и управление на работни процеси, което позволява по-лесен контрол над задачите.
  4. Нова архитектура на мобилното приложение, която допринася за по-лесния преглед на документи и управление на задачи извън офиса.
  5. Въвеждането на DocuWare Kinetic Solutions – иновативно решение, което се предлага единствено в Облака и представлява предварително конфигурирани работни процеси, които са основни и често срещани за определени екипи или отдели. Например, за отдел финанси – обработка на фактури, за човешки ресурси – входиране на досие за нови служители и др.

Всички тези промени, подобрения и нови функционалности в DocuWare 7 ще намалят значително времето за изпълнение на работните задачи, като увеличат продуктивността на служителите и успеваемостта на завършените операции и проекти.

Заслужено техническият директор на DocuWare – Michael Berger, каза, че се чувства горд със следващото поколение софтуер DocuWare, защото предоставя на клиентите една по-ефективна платформа с повече функционалности, която да улесни управлението на бизнеса.

DocuWare 7 ще бъде достъпна както на Cloud-a, така и on-premises. Очаквайте скоро повече информация. Aко имате въпроси или бихте желали да заявите демо, не се колебайте да се свържете с нас.